w
A A A
Zamów konsultanta

Naszym celem jest ciągłe doskonalenie procesu optymalizacji kosztów połączeń telekomunikacyjnych i pokrewnych. Użycie formularza na stronie lub telefoniczne zamówienie konsultanta, pomoże dobrać odpowiednią ofertę dla każdego klienta.

Oferta

Rozwiązania dla malych i średnich przedsiębiorstw

OmniPCX Office

(DANE TECHNICZNE)

OmniPCX Office jako jeden system przeznaczony dla firm od 6 do 236 pracowników, zarządza Internetem, usługami głosowymi i przepływem danych.

OmniPCX Office jest systemem typu "wszystko-w-jednym" i jako taki jest bardzo łatwy w użyciu, instalacji i utrzymaniu. Jest całkowicie prekonfigurowany i maksymalnie niezawodny. Wszystkie aplikacje są wbudowane w system : bezpieczny, współdzielony dostęp do Internetu, serwer e-mail, VoIP, infrastruktura i usługi LAN, CTI, zarządzanie rozmowami (wbudowany osobisty asystent i poczta głosowa, mobilność wewnątrz przedsiębiorstwa,...). W rezultacie system jest bardzo efektywny kosztowo.

OmniPCX Office jest systemem modularnym. Otrzymacie Państwo system całkowicie skonfigurowany i wyposażony stosownie do Waszych potrzeb. I co ważniejsze, gotowy do rozbudowy w takim samym tempie w jakim rosnąć będzie Wasze przedsiębiorstwo. Modularna architektura OmniPCX Office w połączeniu z koncepcją kluczy software'owych, pozwala na zaoferowanie najlepszych rozwiązań, bez względu na stopień rozwoju firmy. Bez względu na to, czy będziecie Państwo potrzebowali dodatkowej funkcji, nowych aparatów czy też będziecie chcieli zwiększyć pojemność całego systemu, OmniPCX Office został zaprojektowany dla małych, którzy stają się dużymi.

OmniPCX Office jest systemem otwartym. W urządzeniu tym zaadoptowano Linux, system operacyjny posiadający szerokie poparcie przemysłu komputerowego. Linux jest wydajnym, potężnym i stabilnym systemem operacyjnym kompatybilnym z wieloma aplikacjami i w szczególności usługami sieciowymi, zawierającym wszystkie standardowe protokoły (CSTA, TAPI, IP), co oznacza, że jest otwarty na szeroki wybór aplikacji stworzonych przez Alcatel i innych dostawców.

Architektura modułowa

Alcatel OmniPCX Office umożliwia wdrożenie e-komunikacji ­ Internet, głos i transfer danych w małych i średnich przedsiębiorstwach. OmniPCX Office jest modularnym rozwiązaniem typu "wszystko-w-jednym" łatwym w zakupie, łatwym w utrzymaniu i rozbudowie. Posiada prostą ale potężną architekturę składającą się z modułów rack, kart i kluczy programowych.

  • Moduły Rack

    W celu dokładnego dopasowania do rozmiarów przedsiębiorstwa, OmniPCX Office istnieje w 3 rozmiarach obudów (rack 1, 2 & 3), współdzieląc pojedyncze oprogramowanie. Aby dokładnie dopasować się do potrzeb firmy pojemność systemu może zostać rozszerzona na zamówienie, poprzez zastosowanie dowolnej kombinacji każdego z 3 rodzajów obudów, aż do systemu składającego się z 3 modułów. System został zaprojektowany tak, aby obudowy mogły być umieszczone jedna na drugiej (do trzech), lub zamontowane w standardowym, 19 calowej obudowie rack.

  • Karty

    Karty w OmniPCX Office są wysoko modularne aby móc zaoferować rozwiązanie dokładnie takie jakie jest potrzebne. Dostępne są cztery rodzaje kart: karty CPU, CPUe, CoCPU i CoCPU@ (w zależności od wymaganych usług), karty LAN (w celu utworzenia lub rozbudowy sieci LAN), karty linii miejskich (analogowe, ISDN), oraz karty linii wewnętrznych (dla aparatów analogowych i cyfrowych). Dostępne są też karty mieszane w celu zwiększenia modularności całego systemu w mniejszych instalacjach.

  • Klucze programowe

    Całe oprogramowanie obsługujące Internet, głos i transfer danych jest wbudowane w system. System kluczy programowych pozwala na szybką i prostą implementację nowych usług lub zwiększenie liczby użytkowników.

LAN

W czasach, kiedy sieci LAN (Local Area Network) są niezbędnym elementem przedsiębiorstwa, pomagającym dzielić się informacjami i urządzeniami biurowymi, pozwalającym na pracą grupową, dostęp do Internetu czy VoIP, zintegrowane w OmniPCX Office switch-e LAN stanowią doskonały wybór dla małych i średnich przedsiębiorstw. Zaimplementowana w nich technologia fast Ethernet znacząco zwiększa wydajność sieci LAN, pozwalając pracownikom na przesyłanie dużych plików, bezproblemowy dostęp do baz danych i aplikacji multimedialnych.

Zintegrowane rozwiązanie LAN

Zintegrowana w Alcatel OmniPCX Office karta LAN oferuje przełączanie w technologii fast Ethernet. Przepustowość portów wynosząca do 100 Mb/s pozwala na przesyłanie dużych plików, bezproblemowy dostęp do baz danych i aplikacji multimedialnych. Dzięki funkcji "auto-sensing" detekcja szybkości przyłączonego urządzenia (10Mb/s / 100Mb/s) odbywa się automatycznie, bez potrzeby przeprowadzania dodatkowych czynności konfiguracyjnych. Zintegrowany w Alcatel OmniPCX Office LAN jest modularny i oferuje efektywne kosztowo rozwiązanie od 8 do 84 portów. Karty LAN posiadają porty up-link, pozwalające na dalszą rozbudowę sieci poprzez dodanie kolejnych switch-y lub wykorzystanie istniejących. Usługi LAN Alcatel OmniPCX Office posiada wbudowany serwer DHCP automatycznie i dynamicznie przypisujący adresy IP urządzeniom w sieci LAN. Pozwala to na łatwą instalację urządzeń IP w sieci LAN bez potrzeby przeprowadzania dodatkowych czynności konfiguracyjnych.

Internet

OmniPCX Office czyni Internet prostym integrując w jednym systemie wszystkie komponenty niezbędne do profesjonalnej pracy w sieci. OmniPCX Office jest rozwiązaniem typu "wszystko-w-jednym" pozwalającym na bezpieczny, współdzielony dostęp do Internetu, posiadającym wbudowany serwer e-mail oraz aplikacje bezpieczeństwa, kontroli i zdalnego dostępu. Łatwy w zarządzaniu OmniPCX Office jest idealnym rozwiązaniem dla małych i średnich przedsiębiorstw. Współdzielony dostęp do Internetu OmniPCX Office pozwala kilku użytkownikom w sieci LAN na jednoczesny dostęp do Internetu przy wykorzystaniu pojedynczego konta u ISP. OmniPCX Office wspiera szeroki zakres interfejsów WAN, od 64kb/s ISDN do 2Mb/s z modemem ADSL lub linią dzierżawioną. Połączenie z Internetem może być ustanawiane na żądanie lub jako połączenie stałe. OmniPCX Office optymalizuje Państwa inwestycję współdzieląc zasoby WAN pomiędzy Internet, komunikację głosową oraz transfer danych. Zabezpieczony dostęp do Internetu OmniPCX Office łączy kilka mechanizmów bezpieczeństwa. Jednym z nich jest wbudowany certyfikowany firewall chroniący informacje przedsiębiorstwa przed atakami z Internetu. Firewall ten został nagrodzony przez niezależną organizacją zajmującą się testowaniem tego typu produktów - West Coast Labs Checkmark, co stanowi wystarczający wskaźnik jakości bezpieczeństwa w naszym rozwiązaniu.

Kontrolowany dostęp do sieci.

OmniPCX Office posiada wbudowany serwer proxy pozwalający na kontrolę i ograniczenie korzystania z Internetu. Serwer proxy pozwala na zdefiniowanie praw dostępu do Internetu poszczególnych użytkowników, poszczególnych usług i aplikacji sieciowych. Wykorzystuje się tutaj takie mechanizmy jak: filtrowanie adresów URL przy pomocy białych i czarnych list czy też ograniczenie dostępu na podstawie zdefiniowanych zakresów czasowych. Co więcej, omawiany serwer dostarcza szczegółowych statystyk związanych z użyciem Internetu i innych aplikacji sieciowych.

Zoptymalizowany dostęp do Internetu

Zintegrowany serwer cache zwiększa wydajność pracy z Internetem poszczególnych pracowników poprzez przechowywanie na dedykowanym dysku ostatnio przeglądanych stron sieciowych lub ostatniościąganych plików FTP. Dzięki temu, kiedy kolejny użytkownik chce uzyskać dostęp do tych samych plików lub stron, są one dostępne w cache'u i nie muszą ponownie być ściągane z Internetu. Następuje znaczna redukcja kosztów komunikacyjnych oraz wzrost komfortu pracy z Internetem.

Zintegrowany serwer e-mail dla rozszerzonej komunikacji

OmniPCX Office przenosi Państwa firmę na wyższy poziom zdolności komunikacyjnych dzięki zintegrowanemu serwerowi e-mail. Serwer ten może spełniać funkcję ogólno-firmowego serwera pocztowego bez potrzeby dokonywania jakichkolwiek dodatkowych inwestycji w sprzęt lub oprogramowanie. Każdy użytkownik może posiadać osobistą skrzynkę pocztową i adres e-mail. Wbudowany w OmniPCX Office serwer e-mail obsługuje standardowe protokoły pocztowe oraz większość oprogramowania klienta POP3/SMTP, Microsoft OutlookTM, Microsoft Outlook Express czy też Lotus Notes. OmniPCX Office jest na tyle elastyczny, że może pracować w różnych architekturach, rozpoczynając od bycia prostą bramką e-mail jeśli w sieci LAN Państwa firmy znajduje się już serwer pocztowy a kończąc na pracy jako pełnoprawny serwer pocztowy obsługujący cały wewnętrzny i zewnętrzny ruch e-mail. Serwer e-mail w OmniPCX Office jest rozwiązaniem "plug & play". Jest prosty w konfiguracji i nie potrzebuje dodatkowego sprzętu. E-mail zwiększa produktywność Państwa firmy dzięki ulepszeniu komunikacji w firmie i poza nią.

Zunifikowana komunikacja

Co więcej, OmniPCX Office jest idealnym systemem do zbudowania rozwiązania zunifikowanej komunikacji. Oferuje zintegrowaną pocztę głosową oraz aplikację pocztową, które mogą być połączone z usługami faksowymi likwidując konieczność uruchamiania oddzielnego serwera faksów. Każdy użytkownik może korzystać z usług zunifikowanej komunikacji pozwalających mu na zarządzanie pocztą głosową, e-mailami oraz faksami z pojedynczego interfejsu użytkownika.

Wirtualne sieci prywatne

Funkcja VPN w OmniPCX Office oferuje efektywne kosztowo i bezpieczne rozwiązanie umożliwiające zdalnym użytkownikom lub biurom na dostęp do zasobów Państwa firmy przy użyciu infrastruktury publicznej. Pozwala na zbudowanie zabezpieczonej sieci pomiędzy zdalnymi lokalizacjami i użytkownikami poprzez ekonomiczne połączenie internetowe. VPN zapewnia bezpieczeństwo połączenia tworząc autoryzowany i szyfrowany "tunel" pomiędzy dwoma hostami. VPN zapewnia efektywne kosztowo połączenie zdalne w sensie, nawiązania dwóch lokalnych połączeń po obu stronach tunelu. OmniPCX Office obsługuje 2 główne protokoły VPN : PPTP służący do nawiązania połączenia pomiędzy zdalnym użytkownikiem a siecią LAN, oraz IPSec do sieciowania LAN ­ LAN.

Voice over IP (VoIP)

Alcatel OmniPCX Office jest platformą VoIP. Oparta na LINUX call server który zarządza Telefonami IP lub multimedia PC. Aby można było korzystać z tradycyjnych łączy telefonicznych ( ISDN, analogowe), OmniPCX Office posiada zintegrowany Media Gateway. Call server i media gateway działają z protokołem H323 co pozwala na prostą i szybką współpracą z urządzeniami zgodnymi z tym standardem np. sieciowanie z innych producentów.

Sieciowanie IP

FPaństwa firma może znacząco zredukować koszty rozmów długodystansowych pomiędzy kilkoma lokalizacjami dzięki integracji usług głosowych w firmowej sieci WAN. Telefony mogą uzyskać dostęp do WAN dzięki łączu WAN w OmniPCX lub bezpośrednio przez zewnętrzny router. Bez względu na metodę dostępu, OmniPCX Office oferuje mechanizmy dróg obejściowych ISDN oraz back-up jako opcję (ARS) zapewniając, że rozmowa odbędzie się z dobrą jakości głosu.

Telefonia IP

Możecie Państwo uprości strukturę okablowania w Waszej firmie poprzez wykorzystanie sieci LAN do transportu nie tylko danych ale i głosu. Dzięki serwerowi telefonicznemu w OmniPCX Office utrzymacie Państwo ten sam zestaw usług i funkcji telefonicznych, do których jesteście przyzwyczajeni. Dzięki wbudowanemu w OmniPCX Office serwerowi DHCP, przenoszenie lub dodawanie telefonów IP wymaga tylko włączenia ich do dowolnego gniazda Ethernet. OmniPCX Office obsługuje pełny zestaw urządzeń telefonii IP:

  • IP Reflexes : pełna linia zintegrowanych aparatów IP, dzięki którym korzystanie z telefonii w sieci IP staje się proste i transparentne dla Użytkownika

  • Fast IP Enabler : przystawka zamieniająca istniejące aparaty cyfrowe Reflexes w aparaty IP Reflexes

  • IP PIMphony : telefon programowy używający PIMphony basic, Pro lub Team zainstalowanych na multimedialnych komputerach w trybie IP

  • Urządzenia H323 : standardowe aparaty H323 lub dowolne komputery z odpowiednim oprogramowaniem H323 (np. Microsoft NetMeeting)

Jeśli Państwa firma posiada pracowników pracujących w domu lub innych zdalnych lokalizacjach, po zainstalowaniu OmniPCX Office będą oni mogli korzystać ze telefonii IP. Zdalne telefony IP są zarządzane przez serwer telefonii w siedzibie głównej i oferują tą samą funkcjonalność co telefony znajdujące się w centrali. Stałe łącze IP (linia dzierżawiona, IPVPN) jest dobrym rozwiązaniem łączącym lokalizacje generujące między sobą duży ruch głosowy, którego jakość jest znaczącym parametrem. Łącze internetowe będzie używane przez okazjonalnie nawiązujących połączenie pracowników zdalnych lub mobilnych, a OmniPCX VPN zagwarantuje bezpieczeństwo i tajność połączenia.

OmniPCX Office oferuje profesjonalne usługi telefoniczne. Wśród licznych funkcji oferowanych przez to urządzenie znajdują się takie jak: wbudowana poczta głosowa, osobisty asystent, automatyczny operator, funkcje do pracy grupowej w skrócie, wszystko co jest potrzebne do uczynienia telefonów nie tylko inteligentnymi ale i przyjaznymi dla użytkownika.

  • Wbudowana, profesjonalna poczta głosowa

    Korzystaj z potężnej, poczty głosowej (z prostą możliwością rozbudowy) o pojemności od standardowych 20 minut do ponad 200 godzin przy opcji z twardym dyskiem. Ponieważ w świecie biznesu poczta głosowa uważana jest za jedną z ważniejszych usług, jest ona dostępna dla każdego użytkownika bez względu na rodzaj używanego przez niego aparatu a nawet z poziomu jego komputera PC z PIMphony ­ dla maksymalnego komfortu i łatwości używania

  • Osobisty asystent

    Osobisty asystent pozwala osobom dzwoniącym do użytkowników aparatów Reflexes, którzy opuścili swoje miejsce pracy na wybranie jednej z pięciu opcji nawiązania połączenia: poczta głosowa, numer GSM, numer zewnętrzny, numer wewnętrzny (np. sekretarka), operator. Ta funkcja skierowania rozmowy jest gotowa do użycia zaraz po instalacji sprzętu i łatwa w zarządzaniu przez użytkownika.

  • Praca grupowa

    Alcatel OmniPCX Office doskonale się sprawdza w pracy grupowej! Oferuje klasyczne funkcje dyrektor - sekretarka, oferująca filtrowanie połączeń, klawisze nadzoru i bezpośredniego wywołania. Oferuje również możliwość tworzenia grup roboczych posiadających jeden numer telefonu (np. dział sprzedaży), dostarczając takich funkcji jak monitorowanie aparatów (ikona statusu każdego telefonu w grupie na aparatach Reflexes), pickup (przechwytywanie połączeń każdego z członków grupy), broadcast (mówienie do grupy przez głośniki w ich aparatach) oraz zawiadomienie o nieodebranych rozmowach.

  • Podsłuch nagrywanej wiadomości

    Przy włączonej skrzynce poczty głosowej, użytkownik może słuchać komunikatu nagrywanego na skrzynkę i ewentualnie rozpocząć rozmowę.

  • Nagrywanie rozmów

    Rozmowy mogą być nagrywane w czasie ich trwania. Nagranie zostaje zapisane w skrzynce poczty głosowej.

  • Wybieranie przez nazwę

    Więcej usług takich jak trójstronna konferencja, łatwy transfer rozmów, przewodniki głosowe do łatwego ustawienia dowolnego aparatu, klawisze i ikony kontekstowe na aparatach Reflexes sprawiają, że Twój telefon jest nie tylko inteligentny, ale i przyjazny.

Wybieranie przez nazwę jest najprostszym sposobem wykonania połączenia. W związku z tym, że zawsze znamy nazwisko osoby do której chcemy zadzwonić, a nie zawsze pamiętamy numer jej telefonu, w OmniPCX Office wybieramy po prostu nazwisko naszego rozmówcy na klawiaturze telefonu Reflexes. Jest to naturalny i prosty sposób łączenia się z osobami, których nazwisko znamy.

Muzyka / komunikat w czasie oczekiwania

Systemy oferują funkcję muzyka/komunikat w czasie oczekiwania dzwoniącego na uzyskanie połączenia. Standardowo można nagrać 16 sekund muzyki lub komunikatów, jednak istnieje możliwość zwiększenia tego czasu do 2 min., a z dodatkowym twardym dyskiem do 10 minut.

Automatyczny operator

Automatyczny operator pozwala na przywitanie klientów firmy 24 godziny na dobę. Stanowi on również nieopisaną pomoc w pracy operatorów w godzinach szczytu, przejmując na siebie obowiązek przełączania rozmów. Umożliwia również rozgłaszanie informacji do Państwa klientów, np. o godzinach otwarcia firmy.

Automatic Route Selection (ARS)

Jeśli Państwa firma korzysta z usług kilku operatorów telekomunikacyjnych i dostawców usług (ISP), system ARS może automatycznie analizować dane i wymuszać korzystanie z najtańszych połączeń. Bez względu na tryb dostępu (bezpośredni, pośredni), połączenie (analogowe, cyfrowe) czy rodzaj używanego aparatu, ARS wybiera najbardziej optymalną w danym czasie i dniu drogę połączenia. Oznacza to, że system sam korzysta z istniejących na rynku telekomunikacyjnym różnic w opłatach za rozmowy.