w
A A A
Zamów konsultanta

Naszym celem jest ciągłe doskonalenie procesu optymalizacji kosztów połączeń telekomunikacyjnych i pokrewnych. Użycie formularza na stronie lub telefoniczne zamówienie konsultanta, pomoże dobrać odpowiednią ofertę dla każdego klienta.

Oferta

Rozwiązania dla Korporacji i Telefonii IP

OmniPCX Enterprise

Alcatel OmniPCX Enterprise to zintegrowany serwer telekomunikacyjny przeznaczony do obsługi średnich firm i dużych korporacji. Rozwiązanie łączy w sobie rozbudowane funkcje tradycyjnej telefonii z obsługą telefonii internetowej i komunikacji multimedialnej.

Kontakt pomiędzy klientem a użytkownikami sieci opartej na serwerze OmniPCX Enterprise mogą korzystać z dowolnego środka komunikacji - internetu, telefonu, faksu lub poczty elektronicznej. OmniPCX Enterprise umożliwia pełną integrację wszystkich tych dróg komunikacyjnych.

Alcatel OmniPCX Enterprise jest dostępny z pakietem aplikacji ujednoliconego systemu komunikacji, włączając w to oprogramowanie klasy softphone, ujednolicony system wiadomości i osobistego asystenta. Oparty na jednej platformie programowej, OmniPCX Enterprise jest kompatybilny z wieloma systemami operacyjnymi, realizuje zadania i funkcje rozbudowanych serwerów komunikacyjnych.

TBM Telekom oferuje zakładanie nowych serwerów telekomunikacyjnych opartych na systemie LINUX lub modernizacje oprogramowania i sprzętu istniejących serwerów opartych na systemie UNIX (OmniPCX 4400).

Najważniejsze cechy:

  • Aplikacje ujednoliconej komunikacji umożliwiają dostęp do wszystkich usług telekomunikacyjnych, z dowolnego miejsca, z użyciem dowolnego terminala (np. telefonów komórkowych z GPRS, cyfrowych i analogowych telefonów, przeglądarek internetowych, PDA itd.).

  • Internetowy softphone usprawnia komunikację w czasie rzeczywistym, oferując dostęp do korporacyjnej książki adresowej, systemów wiadomości, aplikacji CRM/ERP innych producentów itd.

  • Zunifikowany system wiadomości i osobisty asystent pozwalają na dostęp do wiadomości z każdego miejsca o każdej porze, z funkcjami przekierowywania (ang. call routing) i analizy połączeń (ang. call screening) z każdego urządzenia.

  • Firmy mogą współpracować ze swoimi klientami z wykorzystaniem wielu narzędzi komunikacyjnych m.in. połączeń głosowych, faksowych, e-maili, konferencji internetowych itp.

  • Jedna, wielosystemowa platforma, kompatybilna z wieloma platformami sprzętowymi odpowiadającymi potrzebom każdej konfiguracji wykorzystywanej w firmie.

  • Serwery komunikacyjne o dużych możliwościach, zainstalowane na standardowym sprzęcie, oferują wysoki poziom wydajności i niezawodności.

  • Otwarty i elastyczny system z niezależną infrastrukturą sprzętową, umożliwia integrację wszystkich zasobów IT i zapewnia ewolucję wraz ze zmieniającymi się potrzebami firmy.

  • Rozwiązanie wykorzystuje otwarte standardy i zostało zoptymalizowane pod kątem obsługi firm o rozbudowanej i rozproszonej sieci placówek, zapewniając dostęp do usług w ramach całej organizacji, włączając w to lokalne biura i telepracowników.

Najważniejsze korzyści:

  • Łatwe we wdrożeniu, zarządzaniu i utrzymaniu.

  • Możliwość pełnej integracji telefonu i komputera.

  • Niskie koszty dzięki: szybkiej i nieskomplikowanej instalacji i utrzymaniu, niższym rachunkom telefonicznym dzięki zastosowaniu VoIP, zwiększeniu efektywności pracowników oraz obniżeniu kosztów integracji nowych aplikacji.

  • Zwiększenie efektywności pracy i stopnia interakcji z klientem dzięki udostępnieniu wszystkich usług wszystkim pracownikom, z każdego miejsca w firmie.

  • Zabezpiecza inwestycji IT w dużych i średnich firmach.

  • Umożliwia płynną migrację w kierunku nowych multimedialnych form komunikacji, niezależnie od istniejącej sieci i infrastruktury IT.

  • Oferuje średnim firmom te same zaawansowane funkcje, które są dostępne dla dużych korporacji, bez konieczności zatrudniania dedykowanego personelu technicznego i wykorzystania wysoce wyspecjalizowanych zasobów technicznych.

Serwery telekomunikacyjne OmniPCX Enterprise opierają się na 6 głównych założeniach:

  • Elastyczność architektury
    • Architektura modularna
    • Bezpieczna migracja do IP
    • Łatwa integracja z istniejącymi sieciami telekomunikacyjnymi
    • Standardowe interfejsy aplikacji
  • Inteligentne sieciowanie
    • Logiczne połączenia funkcji sieciowych i aplikacji
    • Szeroka gama opcji połączeń
    • Inteligentne przekazywanie rozmów
  • Niezawodność
    • Dostęp do sprawdzonego sprzętu najwyższej jakości
    • Zabezpieczenia na wypadek awarii łącz zewnętrznych
    • Mechanizmy ochronne IP
    • Tradycyjna ochrona rozmów głosowych
  • Prostota zarządzania
    • Jedno narzędzie zarządzające dla całej sieci
    • Synchronizacja poprzez sieć
    • Ruchome licencje
  • Mobilne miejsce pracy
    • Bogate funkcje telefonii
    • Załączona pomoc głosowa w wielu językach
    • Programowalne przyciski w aparatach
    • Wybieranie linii i łączenie 'na gorąco'
  • Integracja z klientem
    • Pełny i logiczny zakres komponentów
    • Bezkonkurencyjne możliwości integracji
    • Możliwości przystosowania sieci do biznesu

Telefony IP Touch

Alcatel 4068, 4038, 4028 i 4018

Stanowiąc część linii zaawansowanych telefonów IP Alcatela przeznaczonych dla użytkowników biznesowych, posiada wbudowany zestaw wszystkich niezbędnych funkcji wykorzystujących w pełni możliwości wynikające z transmisji głosu i danych w ramach tej samej sieci IP.

Oprócz zoptymalizowanej budowy i niepowtarzalnej stylistyki, aparaty te zostały wyposażone także w wysokiej rozdzielczości ekrany kolorowe lub w odcieniach szarości z możliwością dostosowania ich ustawienia do indywidualnych potrzeb np. szerokopasmowy kanał audio, atrakcyjny zestaw dzwonków oraz obsługę technologii bezprzewodowej BluetoothŽ i dosłownie każdej biznesowej aplikacji internetowej.

Najważniejsze cechy:

  • Wyjątkowa jakość głosu.

  • Technologia BluetoothŽ dająca swobodę komunikacji bezprzewodowej.

  • Obsługa otwartych standardów otwiera drogę do wykorzystania bogatej oferty aplikacji i usług.

  • Bezkonkurencyjny zestaw funkcji telefonicznych, opracowanych na bazie wieloletnich doświadczeń Alcatela na tym polu.

  • Atrakcyjny pakiet dodatkowych akcesoriów.

Najważniejsze korzyści:

  • Jakość głosu w telefonach Alcatel IP Touch to zupełnie nowy poziom, dzięki zastosowaniu wielu zaawansowanych technicznie rozwiązań.

  • Dźwięk jest praktycznie pozbawiony zniekształceń, niezależnie od jego źródła.

  • Umożliwia współpracę z każdym istniejącym lub dostępnym w przyszłości urządzeniem wykorzystującym bezprzewodową technologie BluetoothŽ

  • Interfejs XML umożliwia dostosowanie infrastruktury telekomunikacyjnej do własnych wymagań biznesowych.

  • Nowe terminale oferują pełny zakres funkcji wspieranych przez serwery komunikacyjne Alcatela z serii OmniPCX Enterprise i Office, które znalazły wielu klientów na całym świecie ze względu na unikalne połączenie funkcjonalności, bogactwa i jakości oferowanych usług oraz niezawodności.

Telefony Reflexes

Seria Reflexes produkcji firmy Alcatel jest kompletną serią telefonów cyfrowych, zaprojektowanych, aby komunikacja stała się efektywniejsza. Reflexes wyposażone są w ponad 500 funkcji, które usprawniają przepływ informacji oraz upraszczają i umożliwiają komunikację związaną z wszelkimi potrzebami użytkowników. Alcatel połączył najnowocześniejsze telefony, technikę komputerową, opcję IP (Protokołu Internetu) oraz bogate doświadczenie firmy w opracowywaniu ergonomicznych interfejsów użytkownika. Wynikiem tego połączenia jest szeroki asortyment telefonów, wyposażonych w łatwe w użyciu funkcje, których celem jest zwiększenie produktywności oraz zredukowanie kosztów szkolenia, wdrażania i wsparcia.

Telefony Reflexes firmy Alcatel wyposażone są w intuicyjny interfejs użytkownika, który prowadzi go poprzez rozmaite funkcje indywidualne i zespołowe. Każda osoba, grupa robocza oraz całe przedsiębiorstwo zyskują dzięki elastycznemu przetwarzaniu połączeń.

Na przykład, funkcja połączenia poprzez wybranie nazwiska na klawiaturze połączona z dostępem do centralnego skorowidza zapewnia szybką, bezpieczną komunikację wewnątrz organizacji.

Telefony Reflexes posiadają wiele funkcji, które nadają połączeniu telefonicznemu cechy osobistego kontaktu.

Na przykład, upraszczają łączenie się poprzez wybranie nazwiska z klawiatury i jego wyświetlenie. Menedżerowie mogą definiować listę wybranych abonentów, uprawnionych do bezpośrednich połączeń, z pominięciem asystenta menedżera. Działa to również w drugą stronę - menedżerowie mogą określić, że połączenia z wybranych zewnętrznych numerów telefonów będą wysyłane automatycznie do asystenta. Asystent i menedżer mogą przesyłać do siebie krótkie wiadomości tekstowe, które pojawią się na wyświetlaczu telefonu, nawet podczas trwania połączenia telefonicznego.

Telefony Reflexes pozwalają na łączenie z osobami wewnątrz i na zewnątrz organizacji poprzez nazwisko wybierane na standardowej (QWERTY) klawiaturze wbudowanej w telefon. Aby znaleźć numer jakiejś osoby, wystarczy wpisywać nazwisko tej osoby do momentu, aż system je rozpozna, zupełnie tak samo, jak w przypadku adresu poczty elektronicznej.

Telefony Reflexes same przystosowują się do zwiększającej się ilości sprzętu telekomunikacyjnego. Do telefonu można podłączyć faks, automatyczną sekretarkę lub modem używając tylko jednej linii telefonicznej. Każde z tych urządzeń może być wykorzystane równolegle z pozostałymi – można prowadzić rozmowę w trakcie przyjmowania faksu lub korzystania z modemu.

Do podstawowych 24 przycisków obecnych w modelu Reflexes Advanced można dołączyć maksymalniedwa 20 lub 40 przyciskowe moduły. Przyciski wraz z diodami LED umożliwiają dostęp do wszystkich linii wewnętrznych i informacji na temat bieżącego stanu linii (wolne, zajęte, itp.).

Dostęp do funkcji Alcatel OmniPCX 4400/Enterprise możliwy jest przy użyciu dowolnego telefonu serii Reflexes. W przypadku telefonów podstawowych, zamiast klawiszy programowych występują przewodniki głosowe związane ze wszystkimi ważnymi funkcjami - a nie tylko z pocztą głosową, jak w przypadku innych systemów.

Usługi mobilne wprowadzają nowy wymiar w komunikacji biznesowej, a także pozwalają zwiększyć produktywność i troskę o klienta. Gdy jesteś zawsze dostępny, niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz, twoja firma może reagować i spełniać wymagania klientów dużo szybciej. Teraz zaś, z pomocą naszego specjalnego mobilnego oprzyrządowania Plugware (adaptery radiowe DECT), w pełni mobilne rozwiązania biurowe są dostępne na każdym telefonie biurkowym serii Reflexes.

Przystawki Plugware dają elastyczność użytkowania oraz możliwość integracji telefonii z aplikacjami komputera osobistego, pozwalają podłączyć dodatkowe urządzenia peryferyjne lub przekształcić standardowy telefon Reflexes we wszechstronny telefon IP podłączony do sieci LAN. Dzięki Plugware możliwe jest pełne wykorzystanie funkcji telefonu IP bez potrzeby zakupywania dodatkowego aparatu.