w
A A A
Zamów konsultanta

Naszym celem jest ciągłe doskonalenie procesu optymalizacji kosztów połączeń telekomunikacyjnych i pokrewnych. Użycie formularza na stronie lub telefoniczne zamówienie konsultanta, pomoże dobrać odpowiednią ofertę dla każdego klienta.

Oferta

ZAKRES OFEROWANYCH USŁUG:

  1. Administrowanie systemem telefonicznym:

    • prowadzenie planu numeracji abonentów i dokonywanie bieżącego przydziału numeracji dla poszczególnych użytkowników, prowadzenie dokumentacji taryfikacyjnej oraz określanie należności za usługi telekomunikacyjne od poszczególnych użytkowników, na podstawie danych bilingowych.

    • prowadzenie aktualnej dokumentacji sieci i urządzeń.

    • instalacja i zaprogramowanie urządzeń końcowych dla poszczególnych użytkowników.

    • prowadzenie szczegółowych rozliczeń na potrzeby Klienta.

    • świadczenie dodatkowych usług telekomunikacyjnych
      (np.transmisja danych, Internet, linie 0-800, 0-700 itp.),

  2. Obsługa techniczno - eksploatacyjna systemu:

    • okresowa kontrola stanu technicznego linii i urządzeń wchodzących w skład systemu telekomunikacyjnego w tym ich naprawa.

    • zmiany oprogramowania systemu wynikające z bieżących potrzeb Klienta,

    • naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne urządzeń w zakresie wymiany podzespołów, wymiana niesprawnych urządzeń.

    • naprawy uszkodzeń systemu, sieci telefonicznej wewnętrznej, urządzeń końcowych powstałych z winny użytkowników.

  3. Doradztwo techniczne i inne usługi świadczone przez Administratora:

    • budowa i serwis wewnętrznej strukturalnej sieci komputerowej

    • budowa i konfiguracja systemu komputerowego

    • zestawianie łączy specjalnych na czas określony

    • zestawianie krajowych i międzynarodowych łączy do transmisji danych.

  4. Odpłatności za korzystanie z zasobów telekomunikacyjnych
    (przykładowe pozycje):

    1. zryczałtowane - miesięczne

        • za użytkowanie urządzeń końcowych dołączonych do systemu i sieci telefonicznej w budynku (opcja),

        • za obsługę techniczno - eksploatacyjną sieci telefonicznej i centrali telefonicznej. Opłata jednostkowa za każdy użytkowany port, tzn. linię zakończoną gniazdem,

        • za dostęp do poczty głosowej (opcja),

        • za użytkowanie terminali systemu łączności bezprzewodowej (opcja).

        • inne usługi realizowane na indywidualne zlecania Użytkowników (opcja).

    2. zryczałtowane - jednorazowe

        • za przydział numerów telefonicznych, instalację linii zakończonej gniazdem, podłączenie urządzenia końcowego do sieci telefonicznej.

        • za przydział numerów telefonicznych i aktywację terminali łączności bezprzewodowej (opcja).

        • za przydział kont w systemie poczty głosowej (opcja).

        • za oprogramowanie aparatów telefonicznych analogowych, telefaksów, modemów , terminali bezprzewodowych i innych (opcja).

        • za zmiany oprogramowania i aranżacji, wynikających z bieżących potrzeb użytkowników (opcja).

    3. jednorazowe

        • usługi i dostawy urządzeń wykonywane przez Administratora w oparciu o jednorazowe zlecenia nie objęte umową o administrowanie systemem,

        • naprawy uszkodzeń systemu sieci telefonicznej wewnętrznej, urządzeń końcowych powstałych z winny użytkowników.