ZAKRES OFEROWANYCH USŁUG:
-
Administrowanie systemem telefonicznym:
-
prowadzenie planu numeracji abonentów i dokonywanie bieżącego przydziału numeracji dla poszczególnych użytkowników, prowadzenie dokumentacji taryfikacyjnej oraz określanie należności za usługi telekomunikacyjne od poszczególnych użytkowników, na podstawie danych bilingowych.
-
prowadzenie aktualnej dokumentacji sieci i urządzeń.
-
instalacja i zaprogramowanie urządzeń końcowych dla poszczególnych użytkowników.
-
prowadzenie szczegółowych rozliczeń na potrzeby Klienta.
-
świadczenie dodatkowych usług telekomunikacyjnych
(np.transmisja danych, Internet, linie 0-800, 0-700 itp.),
-
-
Obsługa techniczno - eksploatacyjna systemu:
-
okresowa kontrola stanu technicznego linii i urządzeń wchodzących w skład systemu telekomunikacyjnego w tym ich naprawa.
-
zmiany oprogramowania systemu wynikające z bieżących potrzeb Klienta,
-
naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne urządzeń w zakresie wymiany podzespołów, wymiana niesprawnych urządzeń.
-
naprawy uszkodzeń systemu, sieci telefonicznej wewnętrznej, urządzeń końcowych powstałych z winny użytkowników.
-
-
Doradztwo techniczne i inne usługi świadczone przez Administratora:
-
budowa i serwis wewnętrznej strukturalnej sieci komputerowej
-
budowa i konfiguracja systemu komputerowego
-
zestawianie łączy specjalnych na czas określony
-
zestawianie krajowych i międzynarodowych łączy do transmisji danych.
-
-
Odpłatności za korzystanie z zasobów telekomunikacyjnych
(przykładowe pozycje):-
zryczałtowane - miesięczne
-
za użytkowanie urządzeń końcowych dołączonych do systemu i sieci telefonicznej w budynku (opcja),
-
za obsługę techniczno - eksploatacyjną sieci telefonicznej i centrali telefonicznej. Opłata jednostkowa za każdy użytkowany port, tzn. linię zakończoną gniazdem,
-
za dostęp do poczty głosowej (opcja),
-
za użytkowanie terminali systemu łączności bezprzewodowej (opcja).
-
inne usługi realizowane na indywidualne zlecania Użytkowników (opcja).
-
-
zryczałtowane - jednorazowe
-
za przydział numerów telefonicznych, instalację linii zakończonej gniazdem, podłączenie urządzenia końcowego do sieci telefonicznej.
-
za przydział numerów telefonicznych i aktywację terminali łączności bezprzewodowej (opcja).
-
za przydział kont w systemie poczty głosowej (opcja).
-
za oprogramowanie aparatów telefonicznych analogowych, telefaksów, modemów , terminali bezprzewodowych i innych (opcja).
-
za zmiany oprogramowania i aranżacji, wynikających z bieżących potrzeb użytkowników (opcja).
-
-
jednorazowe
-
usługi i dostawy urządzeń wykonywane przez Administratora w oparciu o jednorazowe zlecenia nie objęte umową o administrowanie systemem,
-
naprawy uszkodzeń systemu sieci telefonicznej wewnętrznej, urządzeń końcowych powstałych z winny użytkowników.
-
-